Tafel voor twee voor Deliveroo en Duval Branding

Crea / News

Na een blik op de suggesties van verschillende aanbieders schoof Deliveroo aan bij Duval Branding voor een nieuwe OOH-campagne. Op de thuismarkt in het Verenigd Koninkrijk heeft de appelblauwzeegroene aanbieder van bestelmaaltijden een leidende positie veroverd en die weg wil het bedrijf ook opgaan in België. Duval Branding analyseerde de beschikbare assets aangeleverd door global agency Pablo (VK), verfijnde waar nodig en bracht het geheel op smaak voor de lokale doelgroep, waarbij de nadruk lag op stedelijke regio’s. Want zelfs in tijden van herwonnen vrijheid en heropende horeca blijft de Belg smullen van luilekker eten, van de meest exquise coquilles tot de beste afhaalfalafel. Deliveroo begrijpt dat je niet elke dag de fut hebt om aan het fornuis te staan of om jezélf klaar te maken om gewoon nog maar de deur uit te gaan. Dankzij de focus op de nabijheid en beschikbaarheid in de “je stad is gedekt”-lijn, geeft Duval Branding de pap in de mond bij de consument die net zoveel honger als hoge verwachtingen heeft. Ook de Engelstalige tagline kreeg een revisie à la flamande: “Lekker eten. Echt ons ding.” En die ‘ding’ mag je gerust verstaan als een referentie aan het moment waarop de deurbel gaat. Zo brengt het Antwerpse brandingbureau Deliveroo nóg dichter bij de klanten.