Na ruim anderhalf jaar Zoom, Teams en Google Meet gaan we wat energie nodig hebben om deze virtuele wereld weer tot leven te doen komen. Een druk plein of drukke winkelstraat trotseren… de terugkeer naar het normale zal wat inspanning vergen! En energie, en laat dat nu zijn waar TAO Organic Tea Energizer naar eigen zeggen van overloopt. Deze energiedrank is 100% biologisch, bevat geen bewaarmiddelen of kleurstoffen en bevat tot 30% minder suikers. Happiness werkte voor het drankje een nationale campagne uit die zal lopen via sociale netwerken, print en OOH.
Credits
Agency: Happiness
Client: TAO
Marketing Director: Julien Galand
Marketing Manager: Svea Gille
Junior Brand Manager: Isabelle Stroobants
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creating Director: Dieter De Ridder
Creatives: Gil Gauniaux & Thibaut Castaing
Design: Émilie Wauthelet & Lisa Leloux
Studio: Alexandra Carosielli
Strategy Director: Coppelia de Crane d’Heysselaer
Account Director: Pascal Kemajou
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]