Targeted advertising met Brightfish en MovieMatch

Bioscoop wordt persoonlijker met MovieMatch, zo meldt Brightfish. Vanaf nu kunt u kiezen voor welke film uw reclamespot wordt vertoond. U linkt uw merk aan een film en adverteert gericht naar het publiek dat u wilt aanspreken. Een nieuwe vorm van targeted advertising, zo presenteert Brightfish deze vorm van adverteren.
In 2017 kunt u alvast kiezen uit een selectie van 16 sterke films om bij te adverteren. De eerste MovieMatch-film, Fifty Shades Darker, komt al uit op 8 februari.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]