Targetspot versterkt salesafdeling

Communication / News / People

Targetspot verwacht een aanzienlijke groei in 2021 nadat het verschillende belangrijke partnerships afsloot de afgelopen maanden en een sterk herstel kende in het eerste kwartaal van 2021 (+ 22 % bij constante wisselkoersen!). Hoewel Targetspot het grootste deel van haar omzet op internationaal niveau behaalt, is de dochteronderneming van de Belgische groep AudioValley haar nationale markt niet vergeten: net als elders in de wereld ontwikkelt digitale audioreclame zich ook in België. Er zijn tal van mogelijkheden om gebruikers van digitale audio op een gepersonaliseerde manier te bereiken. Twee talenten hebben zich bij het verkoopteam gevoegd om aan de behoeften van de partners te voldoen:

Vooreerst Willem Winnock, als sales manager BeLux. Met een passie voor reclame en technologie is bij de nieuwe ambassadeur van Targetspot bij adverteerders en hun bureaus. Hij rapporteert aan Frédéric De Cooman, country director BeLux. Willem Winnock is al meer dan 5 jaar actief in de wereld van reclame, media en sales en werkte eerder bij Mediaplanet en Metro Media. Bij Mediaplanet bouwde hij crossmediale campagnes van A tot Z uit. Bij de nationale regie Metro Media hield hij zich bezig met het commerciële luik van de nieuwskrant Metro. Kortom heeft hij een passie voor advertising en zal hij zijn expertise overbrengen aan de adverteerders. Op die manier kunnen zij hun campagnes laten groeien door digitale audio te integreren in hun media-mix.

En voorts: Victoria Rozenberg als internationaal accountmanager. Zijis verantwoordelijk voor de relaties met nationale en internationale partners. Een cruciale missie om nieuwe partnerships aan te gaan met uitgevers die opzoek zijn naar monetisatie-oplossingen voor hun lokale maar ook internationale doelgroepen. Bovendien zal zij ook de huidige samenwerkingen opvolgen die bijdragen aan de groei van Targetspot. Zij rapporteert aan Eric van der Haegen, strategic partner development director. Na haar studies reclame en commerciële communicatie startte Victoria Rozenberg haar loopbaan in Barcelona toen ze in 2015 als event manager aan de slag ging bij het evenementenbureau Love Events. Vervolgens ging zij aan de slag als Junior Chef Relationship Manager voor het live-streaming platform cooking Keych. Nadien verhuisde ze naar New York waar ze Senior Account Executive werd bij het reclamebureau Fifteen Degrees. Haar internationale ervaring zal alvast een waardevolle aanwinst zijn voor Targetspot. Alexandre Ouhadi, CRO van Targetspot: "Onze toegewijde teams, hoogwaardige technologie en toppartners liggen aan de basis van het recente commerciële succes van Targetspot. We zetten onze inspanningen dus voort met de ambitie om tot de wereldspelers in de digitale audio te blijven behoren."