Tarmac viert lancering met Nestlé en Disney

TARMAC, het digitale platform van de RTBF in het teken van de hiphop- en jongerencultuur, vierde op 13 oktober zijn officiële lancering. Het crossmediaplatform, dat hoofdzakelijk mikt op 15-25-jarigen, werd eind juni boven de doopvont gehouden. De officiële lancering werd echter gevierd op 13 oktober tijdens een concert in de Brusselse Magdalenazaal. Het evenement pakte uit met liefst zeven topartiesten (zoals Kaaris, Chilla, Alkpote, enz.) en verschillende dj’s.
Het merk Lion van Nestlé en de gloednieuwe film Thor: Ragnarok, geproduceerd door Marvel Studios en verdeeld door The Walt Disney Company, genoten van zichtbaarheid tijdens het concert en de promotiecampagne ervan. In de aanloop naar het evenement, van 2 tot 13 oktober, werden beide adverteerders betrokken bij alle acties op de verschillende kanalen van TARMAC. In de krant Metro van 2 oktober 2017 verscheen ook een advertentie met verwijzing naar de twee sponsors.
Tijdens het concert waren de adverteerders zichtbaar via het gebruikelijke visibiliteitsmateriaal. Lion viel extra op omdat bij de in- en uitgang van de zaal staaltjes van de Lion chocolate bar werden uitgedeeld. De promotie van de film Thor: Ragnarok gebeurde dan weer via een photobooth waar bezoekers zich konden laten fotograferen in een Thor-set.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


