Tatjana Raman en Katrien Merckx over de power van post

In tijden van steeds toenemende digitalisering lijkt de ouderwetse brievenpost stilaan een anachronisme. Nochtans willen veel merken niets liever dan letterlijk bij mensen binnenkomen. Klassieke folders en leaflets doen precies dat. In een nieuw boek, dat normaal gezien op 1 maart in de boekhandel ligt, leggen Tatjana Raman en Katrien Merckx uit hoe je paper mail inzet voor maximale impact. In een inspirerend verhaal tonen ze dat in home advertising een volwaardige plaats verdient in de strategie, ook in communicatie gericht op millennials.
Het boek verschijnt bij Lannoo Campus (EAN 9789401480550) en u kunt natuurlijk nu al een bestelling plaatsen bij uw favoriete boekhandel. En als u zich afvraagt waarom die twee auteurs daar zoveel over weten: Tatjana Raman is head of Media Intelligence bij Bpost, Katrien Merckx is verantwoordelijk voor Relationship & Sales Communication manager Agencies bij Bpost. En o ja, later dit jaar verschijnt ook een Franse versie van dit boek!


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






