De selectie van de finalisten werd uitgevoerd door een internationale jury van meer dan 160 experts, onder leiding van Harrison Steinhart, directeur strategie bij DDB Parijs, en Iva Bennefeld-Stepanic, vice-president marketing bij Mondelez Europa.
De winnaars worden op 11 december bekendgemaakt tijdens het Gala van de Effie Awards in Brussel, een belangrijk evenement dat ook het Effie Effectiveness Forum omvat, dat een unieke gelegenheid biedt om de beste praktijken op het gebied van creatieve effectiviteit in Europa te verkennen.
MEER INFO:
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]