Na 12 noemenswaardige jaren bij TBWA heeft creative director François Daubresse beslist afstand te nemen van het bureau om zijn eigen projecten verder te gaan ontwikkelen. Hij startte zijn carrière in de jaren negentig, samen met Xavier Bouillon. "Ik heb met geweldige mensen vanuit alle invalshoeken kunnen werken. Young & Rubicam leerde mij hoe je als copywriter het verschil kan maken, Duval Guillaume gaf me het belang van creativiteit mee en TBWA leerde me als geen ander hoe sterke merken te bouwen ... Ik heb een fantastische weg kunnen afleggen. Onze business en ook ons beroep is voortdurend aan het evolueren. Een reden te meer om mijn carrière en persoonlijke ambities ook verder te ontwikkelen," aldus François Daubresse.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]