TBWA doet het zonder François Daubresse

Na 12 noemenswaardige jaren bij TBWA heeft creative director François Daubresse beslist afstand te nemen van het bureau om zijn eigen projecten verder te gaan ontwikkelen. Hij startte zijn carrière in de jaren negentig, samen met Xavier Bouillon. "Ik heb met geweldige mensen vanuit alle invalshoeken kunnen werken. Young & Rubicam leerde mij hoe je als copywriter het verschil kan maken, Duval Guillaume gaf me het belang van creativiteit mee en TBWA leerde me als geen ander hoe sterke merken te bouwen ... Ik heb een fantastische weg kunnen afleggen. Onze business en ook ons beroep is voortdurend aan het evolueren. Een reden te meer om mijn carrière en persoonlijke ambities ook verder te ontwikkelen," aldus François Daubresse.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]