TBWA scoorde met EuroMillions een groot budget van de Nationale Loterij. Een gouden kans om de beroemde winnaar ‘Paul’ weer in de spotlight te zetten. In deze glansrol doet de sympathieke miljonair mee aan een rommelmarkt. Want ook hij moet –zoals de gemiddelde Belg- wat plaats maken in huis, toch? Alleen blijkt Pauls rommel wat excentrieker dan die van z’n buren. En dat levert komische scènes op.
Ontdek deze gloednieuwe campagne op televisie (film 35s, 30s, 15s), radio, in de winkelpunten en op sociale media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]