Geld komt, spijtig genoeg, niet zomaar uit de lucht vallen. Je werkt er elke dag hard voor. Logisch dus dat je er zoveel mogelijk uit wil halen. Daarom lanceert ING het ING Do More-pack, het all-in bankpack met zichtrekening en een pak andere voordelen.
In deze campagne wordt werken met hart en ziel op verschillende grappige en licht absurde manieren gevisualiseerd. En dat op de tonen van één van de ultieme jaren ‘80 hits ‘She works hard for the money’ van Donna Summer. Het is de atypische stijl van ING als financial health coach die je twijfels omzet in daden. Naast de spot in z’n verschillende versies is er ook outdoor, social media en bannering voorzien.
“Met deze campagne willen we de consument doen stilstaan bij het loon waarvoor ze zo hard hebben gewerkt. ING waardeert dat harde werk en wil consumenten in staat stellen om grip te krijgen op hun financiën, en tegelijk het maximum uit hun geld te halen. Met de ING Do More Pack biedt de bank consumenten een all-in bankpack dat zoveel meer is dan een zichtrekening. Het omvat ook een gepersonaliseerde financiële check-up, een Ticket Annulatie-verzekering en een Aankoopverzekering, beiden gelinkt aan je debet kaart... Dat alles voor een zeer competitieve prijs. ING wil de bank worden met de hoogste prijs-kwaliteitverhouding voor de dagelijkse bankzaken van alle Belgen,” zegt Inés Fernández, head of retail marcom bij ING Belgium.
De campagne loopt sinds 13 juni, ontdek ze snel en denk op het einde van de dag nog maar eens goed na hoe hard je hebt gewerkt, en wat je precies met je loon doet.
CREDITS
AGENCY: TBWA\Belgium
CLIENT: ING
Inés Fernández, Louise Van Heel, Charlotte Mahieu, Thomas Vande Velde
CAMPAIGN TITLE: Daily Banking Salary Campaign
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Jeroen Bostoen
CREATIVE TEAM: Greg Van Buggenhout, Olaf Meuleman
COPYWRITING: Vincent Nivarlet, Wilfrid Morin
DIGITAL CREATIVES: Tessa Segers, Jonas Van Bael
ACCOUNT TEAM: Bénédicte Ernst, Virginie Cuypers, Valerie de Vooght
STRATEGY: Kristof Janssens, Dorien Mathijssen
TRAFFIC: Laurie Herbots
DIRECTOR STUDIO: Danny Jacquemin
DTP: Steven De Vlieger, Caroline Stiernet
DIGITAL PRODUCTION: MAKE
PROJECTS MANAGEMENT TEAM: Stijn Punie, Matthias Deruddere, Annelies Eskens
HEAD OF AV PRODUCTION MAKE: Mieke Vandewalle
AGENCY PRODUCERS
Cindy De Mooter, Mieke Vandewalle
PRODUCTION COMPANY: Czar
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producers: Lander Engels
Regisseur: Kai Schonrath
DOP: Grimm Vandekerckhove
POST-PRODUCTION COMPANY: MAKE
Post-producer: Greet Van Thillo – Leslie Verbist
Offline: Kai Kniepkamp
Online: Maarten Van Bavel
Grading: Tom Mulder
Sound: Gwenn Nicolay
Music: Donna Summer – She works hard for the money
MEDIA AGENCY: Initiative
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]