TBWA en KBC doen het tegen morgen

“Kan dat tegen morgen?” Dit moet zowat de vraag zijn die ondernemers het vaakst te horen krijgen. Bij KBC is het antwoord: “Ja, dat kan!” Want als een ondernemer bij KBC aanklopt voor een krediet voor de zaak, krijgt hij of zij altijd binnen de 24 uur het antwoord.
Deze veelvoorkomende vraag is dan ook de rode draad doorheen de communicatiecampagne gemaakt door TBWA. In print en kantooraffiches staat de hardwerkende ondernemer centraal. In radio horen we een gesprek tussen bankier en ondernemer dat wel heel snel vooruitgaat. Op social media worden de typische problemen van ondernemers gevisualiseerd in korte animatiefilmpjes. De campagne loopt van vandaag 20/01/2017 tot en met 26/02/2017.
Credits
Brand: KBC
Campaign Title: KBC Kredieten 24u ‘Kan dat tegen morgen? Ja, dat kan.’ (Radio, Social, Bannering, Print, Kantooraffichage)
Client: Valérie Bracke, head of Brand & Communication KBC
Creative Director: Jan Macken
Creative Director content: Bout Holthof
Creative Team: David Maertens & Thomas Driesen, Chiara De Decker Creative Team Social: Hanne Deheegher, Lynn Pinsart
Account team: Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts Strategy: Rindert Dalstra
Production agency:
- Radio production team: Saké
- Bannering: Digital Craftsmen

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


