“Kan dat tegen morgen?” Dit moet zowat de vraag zijn die ondernemers het vaakst te horen krijgen. Bij KBC is het antwoord: “Ja, dat kan!” Want als een ondernemer bij KBC aanklopt voor een krediet voor de zaak, krijgt hij of zij altijd binnen de 24 uur het antwoord.
Deze veelvoorkomende vraag is dan ook de rode draad doorheen de communicatiecampagne gemaakt door TBWA. In print en kantooraffiches staat de hardwerkende ondernemer centraal. In radio horen we een gesprek tussen bankier en ondernemer dat wel heel snel vooruitgaat. Op social media worden de typische problemen van ondernemers gevisualiseerd in korte animatiefilmpjes. De campagne loopt van vandaag 20/01/2017 tot en met 26/02/2017.
Credits
Brand: KBC
Campaign Title: KBC Kredieten 24u ‘Kan dat tegen morgen? Ja, dat kan.’ (Radio, Social, Bannering, Print, Kantooraffichage)
Client: Valérie Bracke, head of Brand & Communication KBC
Creative Director: Jan Macken
Creative Director content: Bout Holthof
Creative Team: David Maertens & Thomas Driesen, Chiara De Decker Creative Team Social: Hanne Deheegher, Lynn Pinsart
Account team: Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts Strategy: Rindert Dalstra
Production agency:
- Radio production team: Saké
- Bannering: Digital Craftsmen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]