De inflatie kost de Belgische spaarders maar liefst €7,5 miljard. Hoog tijd om spaarders aan het beleggen te krijgen, vindt KBC. Daarom lanceert de bank in samenwerking met TBWA een campagne die in één oogopslag duidelijk wil maken dat de aard van het spaarbeestje moet veranderen.
Beleggen is nog te vaak onbekend én onbemind. Zo denken veel spaarders dat ze veel startkapitaal nodig hebben om te beginnen met beleggen. Maar beleggen kan al vanaf €25/maand, en is in feite een slimme aanvulling op je spaarplan. Wie meer uit zijn geld wil halen, moet dus beleggen én sparen. En dat wil KBC nu in één beeld duidelijk maken. De bank wil spaarders bovendien vooruithelpen.
Daarom bedachten ze een handige tool die berekent hoeveel van je spaargeld je het best belegt om meer rendement uit je geld te halen. Benieuwd hoeveel percent beleggersstier er in jou zou moeten schuilen? Doe de check op www.kbc.be/doemeermetjespaargeld. En dan nog een nieuwigheid: bij KBC kan je nu ook digitaal een beleggingsplan opstarten via de KBC Mobile app.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]