TBWA en Lotus brengen kopjeswinkel tot leven

Crea / News

Schermafbeelding 2019-04-08 om 14.09.16In de kersverse tv-spot van Lotus Speculoos vieren we de comeback van het iconische kopje. Alweer zet onze held alles op alles om het felbegeerde koekje te bemachtigen. Maar, ditmaal doet hij dat niet alleen…
In de spot, met een sterk filmisch karakter, maken we kennis met een vertoning van 3D met een hoog Disney-gehalte. De film wil je vastnemen van begin tot einde en evolueert crescendo in een magisch spektakel dat ontlokt wordt door de Lotus Speculoos, "et kleine koekje met een unieke smaak en crunch die iedereen lekker vindt." Zo zie je dat" de kleinsten de grootste impact kunnen hebben".
De tv-spot is vanaf 8 april te zien op verschillende zenders in België, en zal nadien ook internationaal ingezet worden.

CREDITS Lotus Speculoos Craving cups
CLIENT
Brand: Lotus Bakeries
Client: Kathleen Buyst, Twan Thorn, Pascal Deckers
AGENCY
Agency: TBWA
Creative Director: Jeroen Bostoen
Copywriter: Sven Pede
Art Director: Louise Windels
Account: Bénédicte Ernst
Agency TV Producer: Mieke Vandewalle
PRODUCTION COMPANY
Production company : Producteur Provocateur
Executive Producer: Eric Daems
Line Producer: Thomas Landeloos
Director: Joe Sill
Post Production: MAKE
Post-Producer: Geneviève Paindaveine
Offline editor: Maarten Janssens
Online editor: Enzo Piccinato & Stijn Van Assche
Colorgrading: Joost Van Kerckhove
Sound: Gwenn Nicolay
3D production: Nozonlotus TBWA