TBWA en Mini gaan out of office

Mini lanceert de nieuwe Mini Countryman: een wagen die je uitdaagt om de stad af en toe achter je te laten en verborgen parels te ontdekken die dichter bij huis liggen dan je zou denken.
Om dit te communiceren, ontwikkelde TBWA de Mini Out Of Office Workplace: een mobiele workspace op een van de mooiste, afgelegen plekjes van België. Iedereen die een testrit boekt met de nieuwe Mini Countryman, krijgt de coördinaten mee om een dag te gaan werken en herbronnen in dit volledig uitgerust natuurhuisje. De start van de campagne werd gegeven op het Autosalon, waar bezoekers en trouwe klanten als eerste de kans kregen om hun plekje in de Mini Out Of Office Workplace te claimen. Andere geïnteresseerden konden een werkdag buitenshuis boeken via bannering en Facebook.
Social influencers, relevante bloggers en Mini-ambassadeurs hebben begin februari de campagne op gang getrokken. Wie wil volgen, kan dit op Instagram via @mini_belux, Facebook en YouTube. Wie voor de komende 2 maanden nog wil reserveren, zal moeten hopen op een verlenging van de campagne. Alles is helaas volgeboekt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]