Mini lanceert de nieuwe Mini Countryman: een wagen die je uitdaagt om de stad af en toe achter je te laten en verborgen parels te ontdekken die dichter bij huis liggen dan je zou denken.
Om dit te communiceren, ontwikkelde TBWA de Mini Out Of Office Workplace: een mobiele workspace op een van de mooiste, afgelegen plekjes van België. Iedereen die een testrit boekt met de nieuwe Mini Countryman, krijgt de coördinaten mee om een dag te gaan werken en herbronnen in dit volledig uitgerust natuurhuisje. De start van de campagne werd gegeven op het Autosalon, waar bezoekers en trouwe klanten als eerste de kans kregen om hun plekje in de Mini Out Of Office Workplace te claimen. Andere geïnteresseerden konden een werkdag buitenshuis boeken via bannering en Facebook.
Social influencers, relevante bloggers en Mini-ambassadeurs hebben begin februari de campagne op gang getrokken. Wie wil volgen, kan dit op Instagram via @mini_belux, Facebook en YouTube. Wie voor de komende 2 maanden nog wil reserveren, zal moeten hopen op een verlenging van de campagne. Alles is helaas volgeboekt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]