TBWA en Mini ontdekken een andere kant van Brussel
Midden in de heisa rond Facebook-data lanceren Mini en TBWA ‘Driven by Data’. Om te bewijzen dat je met Facebook-gegevens ook fantastische dingen kan doen. Als je ze correct gebruikt tenminste. Hoe? Driven By Data stippelt voor jou een uiterst persoonlijke citytrip door Brussel uit, op basis van jouw Facebook-profiel.
Credits
Agency: TBWA Group
Accounts: Jasper Govaerts, Virginie Cuypers, Anouk Van Der Wallen
Creatives: Diederik van Remoortere, Jeroen Govaert, Nigel Ooms, Melissa Janssen, Jeremie Goldwasser, Ad Van Ongeval, Arnaud Bouclier, Philip De Cock
Creative Director: Steven Janssens
Creative Director Digital: Gert Pauwels
Designers: Ruben Temmerman, Frederik Severijns, Sébastien Bontemps
Motion designer: Federico Colella
Front-end Developer: Ruben Temmerman
Back-end Developer: Diederik Van Remoortere
Project Manager: Sam Sanders
Copywriters: Ann Vanminsel, Martin Collette, Nadine Claes, Sarah Pierrequin
Strategy: Anna Witkowska, Rindert Dalstra, Jolien Van Heyste
PR: Isabelle Verdeyen, Paulien Putman