Hoewel het in Zweden vaker sneeuwt dan in België, zijn Belgische automobilisten bij slechte weersomstandigheden kwetsbaarder dan de Zweedse. Daarom lanceert TBWA een campagne voor Touring waarin je kennismaakt met Lars uit Zweden. Deze expert houdt het Touring Cold Center open en geeft je allerlei slimme tips & tricks om de winter door te komen. Hij leert je bijvoorbeeld hoe je een bevroren voorruit voorkomt, hoe je met de auto makkelijk uit de sneeuw geraakt of wat je moet doen bij een vastgevroren portier.
Natuurlijk raadt winterexpert Lars ook iedereen aan om voor de pechbijstand van Touring te kiezen. En dat kan al voor maar 5 euro per maand. Met de slogan “Reken deze winter op echte experts” weet Touring zo een humoristische en didactische campagne te combineren met een aantrekkelijke promotie. Bovendien wil Touring op deze manier alle automobilisten waarschuwen voor de mogelijke gevaren op de weg tijdens de winter. Ontdek deze campagne op www.touring.be/cold-center of bel zelf het Touring Cold Center via 0800 24 024. Radio: start 09/11 - Prerolls en bannering online: 16/11
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]