TBWA viert 60 jaar MINI

MINI wordt 60 jaar. En dan mag het al iets meer zijn. Daarom huurt het automerk van 18 tot 27 januari de Heizel af voor een spetterend verjaardagsfeest. Het feest wordt gelanceerd door TBWA via een social film, waarin MINI in een whatsapp-gesprek alle grote automerken uitnodigt.
Ter plaatse is aan alles gedacht. Zo is de signalisatie via Waze geregeld en krijgen de gasten een plannetje met alle feest activiteiten in de Heizel. Via een grote bache op parking C heet MINI alle genodigden welkom. Kan je er niet bijzijn? De live verslaggeving van het verjaardagsfeest is te volgen via de social mediapagina’s van MINI. Er worden meer dan 450.000 bezoekers verwacht.
Credits:
Agency: TBWA
Brand: MINI
Client: Georges Pagalis, Joachim Sas, Stijn Vermeulen
Account Team: Virginie Cuypers, Nicolas De Bauw, Jasper Govaerts, Anouk van der Wallen
Art Directors: Geert Feytons, Roxane Schneider
Copywriters: Pieter Claeys, Olaf Meuleman, Ann Vanminsel
Creative Director: Steven Janssens
Desktop Publisher: Danny Jacquemin
Web Development: Sam Sanders, Benjamin Van Maldergem
Digital Strategy: Jolien Van Heyste
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]