MINI wordt 60 jaar. En dan mag het al iets meer zijn. Daarom huurt het automerk van 18 tot 27 januari de Heizel af voor een spetterend verjaardagsfeest. Het feest wordt gelanceerd door TBWA via een social film, waarin MINI in een whatsapp-gesprek alle grote automerken uitnodigt.
Ter plaatse is aan alles gedacht. Zo is de signalisatie via Waze geregeld en krijgen de gasten een plannetje met alle feest activiteiten in de Heizel. Via een grote bache op parking C heet MINI alle genodigden welkom. Kan je er niet bijzijn? De live verslaggeving van het verjaardagsfeest is te volgen via de social mediapagina’s van MINI. Er worden meer dan 450.000 bezoekers verwacht.
Credits:
Agency: TBWA
Brand: MINI
Client: Georges Pagalis, Joachim Sas, Stijn Vermeulen
Account Team: Virginie Cuypers, Nicolas De Bauw, Jasper Govaerts, Anouk van der Wallen
Art Directors: Geert Feytons, Roxane Schneider
Copywriters: Pieter Claeys, Olaf Meuleman, Ann Vanminsel
Creative Director: Steven Janssens
Desktop Publisher: Danny Jacquemin
Web Development: Sam Sanders, Benjamin Van Maldergem
Digital Strategy: Jolien Van Heyste
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]