Na een challenging pitch heeft AB InBev het Bredase The Communication Company Benelux (TCC) gekozen als second ATL agency. TCC gaat nauw samenwerken met Wieden+Kennedy Amsterdam, dat al eerder geselecteerd werd als lead strategic agency op Jupiler.
Cees Faes, CEO van The Communication Company: "We werken al sinds 2012 voor Jupiler in Nederland maar deze pitch betekent een enorme verbreding van onze scope of work. In het verleden maakten we al mooie campagnes voor Jupiler, waaronder ‘Let’s Meat’ (BBQ), de ‘Don’t drink and Drive’ social responsibility campagne met Ajax en natuurlijk het Refilltje. Samen met Wieden+Kennedy Amsterdam gaan we de komende maanden nog mooiere nieuwe dingen voor Jupiler ontwikkelen’. Dimitri Van Loock, Marketing Manager Jupiler Benelux : ‘TCC overtuigde ons tijdens de pitch met hun frisse ideeën. Daarnaast werken ze vanuit een gecombineerd Belgisch-Nederlands team en kennen ze onze markten inmiddels door en door. Bovendien hebben ze een Jupiler bar op kantoor, dus over ons product hoeven we hen niks meer te vertellen."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]