Het wereldwijde mediaplatform Teads lanceert een nieuw format, de inRead Shoe Try-On, via een campagne voor Vans. Dit interactieve en aantrekkelijke advertentieformat brengt de gebruikerservaring een stap verder door gebruikers in staat te stellen schoenen virtueel te passen in een premiumomgeving. Het Shoe Try-On format ontwikkeld voor Vans genereert een enorme impact op advertentie effectiviteit (+40% ad recall), merk perceptie (+25% van de respondenten beschrijven het merk als premium), en betrokkenheid (+14% aankoopintentie), maakt Teads zich sterk.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]









