Teads pakt uit met AR display voor VANS

Het wereldwijde mediaplatform Teads lanceert een nieuw format, de inRead Shoe Try-On, via een campagne voor Vans. Dit interactieve en aantrekkelijke advertentieformat brengt de gebruikerservaring een stap verder door gebruikers in staat te stellen schoenen virtueel te passen in een premiumomgeving. Het Shoe Try-On format ontwikkeld voor Vans genereert een enorme impact op advertentie effectiviteit (+40% ad recall), merk perceptie (+25% van de respondenten beschrijven het merk als premium), en betrokkenheid (+14% aankoopintentie), maakt Teads zich sterk.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]