Het wereldwijde mediaplatform Teads lanceert een nieuw format, de inRead Shoe Try-On, via een campagne voor Vans. Dit interactieve en aantrekkelijke advertentieformat brengt de gebruikerservaring een stap verder door gebruikers in staat te stellen schoenen virtueel te passen in een premiumomgeving. Het Shoe Try-On format ontwikkeld voor Vans genereert een enorme impact op advertentie effectiviteit (+40% ad recall), merk perceptie (+25% van de respondenten beschrijven het merk als premium), en betrokkenheid (+14% aankoopintentie), maakt Teads zich sterk.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]