Teads, Space en D'Ieteren doen het cookieloos voor Audi

Teads, Space en D’Ieteren (waarvan het strategische luik beheerd wordt door Mediacom) lanceren samen hun eerste cookieloze campagne voor de nieuwe, volledig elektrische Audi Q4 e-tron. De campagne zal bestaan uit twee luiken: een strategie voor doelgroeptargeting die vertrouwt op voorspellende doelgroepen van Teads en cookievrije signalen (apparaattype, tijd van de dag of week, browser, website van de uitgever…) en een strategie voor contexttargeting op basis van een nauwkeurige semantische analyse van de meest relevante redactionele content. De cookieloze campagne zal lopen via Belgische uitgevers die partner zijn van Teads en via het InRead-advertentieformaat van Teads.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





