Teads, Space en D'Ieteren doen het cookieloos voor Audi

Teads, Space en D’Ieteren (waarvan het strategische luik beheerd wordt door Mediacom) lanceren samen hun eerste cookieloze campagne voor de nieuwe, volledig elektrische Audi Q4 e-tron. De campagne zal bestaan uit twee luiken: een strategie voor doelgroeptargeting die vertrouwt op voorspellende doelgroepen van Teads en cookievrije signalen (apparaattype, tijd van de dag of week, browser, website van de uitgever…) en een strategie voor contexttargeting op basis van een nauwkeurige semantische analyse van de meest relevante redactionele content. De cookieloze campagne zal lopen via Belgische uitgevers die partner zijn van Teads en via het InRead-advertentieformaat van Teads.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]