Teads, Space en D’Ieteren (waarvan het strategische luik beheerd wordt door Mediacom) lanceren samen hun eerste cookieloze campagne voor de nieuwe, volledig elektrische Audi Q4 e-tron. De campagne zal bestaan uit twee luiken: een strategie voor doelgroeptargeting die vertrouwt op voorspellende doelgroepen van Teads en cookievrije signalen (apparaattype, tijd van de dag of week, browser, website van de uitgever…) en een strategie voor contexttargeting op basis van een nauwkeurige semantische analyse van de meest relevante redactionele content. De cookieloze campagne zal lopen via Belgische uitgevers die partner zijn van Teads en via het InRead-advertentieformaat van Teads.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]