Teads, Space en D'Ieteren doen het cookieloos voor Audi

Teads, Space en D’Ieteren (waarvan het strategische luik beheerd wordt door Mediacom) lanceren samen hun eerste cookieloze campagne voor de nieuwe, volledig elektrische Audi Q4 e-tron. De campagne zal bestaan uit twee luiken: een strategie voor doelgroeptargeting die vertrouwt op voorspellende doelgroepen van Teads en cookievrije signalen (apparaattype, tijd van de dag of week, browser, website van de uitgever…) en een strategie voor contexttargeting op basis van een nauwkeurige semantische analyse van de meest relevante redactionele content. De cookieloze campagne zal lopen via Belgische uitgevers die partner zijn van Teads en via het InRead-advertentieformaat van Teads.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]