Met al meer dan 1000 streams kunnen we – voorzichtig – poneren dat Team Talk Radio, de podcast van PUB Magazine, een mooie start kent. Toch? Het enthousiasme van redactrices Marine & Evy is alleszins nog niet te temperen! Een volgende aflevering komt er snel weer aan, met deze keer als thema: shockvertising. Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap over te kunnen brengen. En is er een verschil tussen shockeren en confronteren? Als creatief directeur op onder meer de campagnes voor Ouders van Verongelukte Kinderen waakt Geoffrey Hantson (Happiness) minutieus over die grens.
Meer daarover later. Wie aflevering 1 en 2 miste, kan nog steeds terecht op ons Soundclound-profiel. In de eerste aflevering hadden we het met Kwint De Meyer (DDB Brussels) over herhaling in reclame. Hoe vervelend vinden we dat eigenlijk? Werkt herhaling vandaag nog? En wat is het verschil tussen herhaling en herkenbaarheid?
Voor de tweede aflevering doken we de PAN-studio in met Jens Mortier (Mortierbrigade). We hadden het samen met hem over humor in reclame, what else? Passeerden de revue: Devos & Lemmens, Studio Brussel, Guinness Book of Records en ook Humo natuurlijk.
Liken, delen en ons volgen op Soundcloud mag altijd. ♥️
U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...
U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]