Eendjes vissen bij waterrat Jackson, je hart luchten in de biechttoiletten van Otis of de Jean-spot zoeken in een ballenbad... Fans van de reeks Sex Education zullen er nog lang over spreken, over die befaamde Climax Kermis die Netflix in september vorig jaar naar ons land bracht. Twee dagen slechts, maar wel een straf staaltje experiential marketing van Netflix en het agency Paloma. We dromen er nog van.
Wie daar nog van droomt: Hannes Coudenys van Hurae. Als creatief directeur en bezieler van Hurae gelooft hij als geen ander in de kracht van merkbelevingen. Of, om het in zijn eigen woorden te zeggen: “Experiential marketing zorgt ervoor dat mensen in interactie WILLEN gaan met je merk... dat ze niet doorhebben dat ze iets met je merk aan het doen zijn!”
Ontdek alles over experiential marketing – met nog meer leuke, hele leuke cases! – in de nieuwste aflevering van Team Talk Radio, de podcast van PUB Magazine waarin Evy Van Ruyskensvelde en Marine Dehossay in gesprek gaan met bekende en minder bekende reclamemakers. Met dank aan PAN Studio! Enjoy ✌️
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]