Team Talk Radio met Hannes Coudenys (Hurae): experiential marketing

Eendjes vissen bij waterrat Jackson, je hart luchten in de biechttoiletten van Otis of de Jean-spot zoeken in een ballenbad... Fans van de reeks Sex Education zullen er nog lang over spreken, over die befaamde Climax Kermis die Netflix in september vorig jaar naar ons land bracht. Twee dagen slechts, maar wel een straf staaltje experiential marketing van Netflix en het agency Paloma. We dromen er nog van.
Wie daar nog van droomt: Hannes Coudenys van Hurae. Als creatief directeur en bezieler van Hurae gelooft hij als geen ander in de kracht van merkbelevingen. Of, om het in zijn eigen woorden te zeggen: “Experiential marketing zorgt ervoor dat mensen in interactie WILLEN gaan met je merk... dat ze niet doorhebben dat ze iets met je merk aan het doen zijn!”
Ontdek alles over experiential marketing – met nog meer leuke, hele leuke cases! – in de nieuwste aflevering van Team Talk Radio, de podcast van PUB Magazine waarin Evy Van Ruyskensvelde en Marine Dehossay in gesprek gaan met bekende en minder bekende reclamemakers. Met dank aan PAN Studio! Enjoy ✌️

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



