Technopolis laat krokusvakantie knallen met Hurae

Crea / News

Voor Technopolis, het doe-centrum voor wetenschap en technologie in Mechelen, lanceerde Hurae een nieuwe campagne. Onder de noemer ‘Laat de krokusvakantie knallen’ wordt de link gelegd met de oorverdovende knallen, oogverblindende stikstofwolken, hartverwarmende steekvlammen en vele andere experimenten die je bij Technopolis kan beleven. Voor de ouders met kinderen werd een beroep gedaan op Dieter Coppens als ambassadeur. Samen met zijn zoon Francis kwam hij de vakantie knallend inzetten met tal van experimenten. Zijn meer dan 100.000 volgers op instagram reageerden alvast enthousiast. Daarnaast worden de video’s ook via de kanalen van Technopolis verder gepromoot. Voor de communicatie naar de jongeren toe werd opnieuw een gezichtsfilter gecreëerd die geïnspireerd is door de opstellingen en proeven van Technopolis. De jongeren werden verder warm gemaakt met nieuwe content en een exclusieve meet & greet van Celine Dept & Michiel Callebaut, het hotste social media van ons land. Celine mocht tijdens de meet & greet haar 5 miljoenste volger op TikTokverwelkomen en vierde dat met een knal. Hun komst zorgde overigens voor verkeersopstoppingen tot op de E19.Sam Sisk, sales & client director Hurae: "Het is fantastisch om zien hoe Technopolis jongeren weet te fascineren voor technologie en wetenschap. De keuze om met Dieter Coppens en Celine Dept & Michiel Callebaut samen te werken, bleek opnieuw een ‘match made in heaven’ te zijn. Zij wisten ieder op hun manier op een zeer enthousiaste manier het verhaal van Technopolis te vatten. De krokusvakantie gaat knallen.”

 Credits

Client: Technopolis - Ester Blockx, Dominiek Delandtsheer

Creatief directeur: Vincent Schroeven & Hannes Coudenys

Creatief team: Matti Meurisse, Xander Desmet

Client director: Sam Sisk

Project management: Cleo Vandenbosch