Ook dit jaar wil de campagne Indevuilbak, een initiatief van FostPlus, OVAM en VVSG, de Vlaming aanmoedigen hun wijk netjes te houden. Duizenden vrijwilligers trekken de komende weken erop uit om hun straat, dorp of stad proper te maken en te houden. Om de campagne feestelijk in te zetten, besloot communicatiebureau Lewis samen met zijn creatieve afdeling Lewis Pulse om in Vilvoorde een heuse 3D-straattekening te onthullen. De tekening zorgde voor verbaasde blikken en enthousiaste reacties. Het te volgen parcours toont dat, hoewel het soms zo kan lijken, het niet moeilijk is om vuilnis in de vuilnisbak te deponeren. Dit werd samengevat in een filmpje dat gedeeld wordt in de media en op social media. Eveneens werd door Lewis een persmoment ingelast voor nationale en regionale media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]