Omdat fotoshoots niet meer kunnen doorgaan geraken merken in de problemen. Ook Dreamland zag met de grote vakantie in aantocht de shoot voor hun vakantiefolder in het water vallen. Daarom stelde Mortierbrigade voor hun folder te laten tekenen door de kinderen die nu thuis zitten. Want uitzonderlijke omstandigheden vragen uitzonderlijke folders.
“De huidige situatie pusht ons om te zoeken naar originele en ongebruikelijke manieren om te blijven communiceren voor onze klanten,” zegt Vincent d’Halluin, strategic director en partner bij Mortierbrigade. “In dit geval vragen we kinderen om de vakantiefolder tekenen en zich zo al te laten inspireren voor de zomer. Op die manier maken we van de gelegenheid gebruik om hun creativiteit in gang te zetten en hen bezig te houden tijdens de paasvakantie. Deze periode is voor gezinnen een kans om de band met elkaar te versterken, en en op deze manier willen wij ook de band tussen ons merk en onze klanten versterken.”
Kinderen worden uitgenodigd om tekeningen te maken rond drie thema’s: buitenspeelgoed, waterspelletjes voor in de tuin en spelletjes voor binnen. Een jury kiest de tofste illustraties die met verf, potlood, wasco en meer het beste de folder accentueren. De oproep voor de tekeningen eindigt 19 april. De campagne wordt gelanceerd via de social kanalen van DreamLand. De catalogus zal uiterlijk op 11 juni beschikbaar zijn.
Credits
Client: DreamLand
Client contacts: Isabelle Thienpont, Elisabeth Verhaeghe & Lindsey Declercq
Agency: Mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Kato Vochten & Adriaan De Laender
Strategy: Vincent D’Halluin, Laura Deknock
Lead Producer: Lore Meert
Producer: Margaux Mariens
Junior Producer: Gwen Reynaert
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Social Media Creative: Emma Poorters
UX Director: Pieter Nijs
Digital Business Manager: Jeroen De Bock
Design & animations: Kaatje Schreurs
Cross Media Designer/DTP: Kaatje Schreurs
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]