Téle Pocket zet zich in het nieuw

Het Franstalige Télé Pocket, een uitgave van L'Avenir Hebdo, heeft zichzelf heruitgevonden. Een meer dynamische vormgeving, met meer beeldmateriaal, moet het leescomfort vergroten en sleutelde ook aan de inhoud. Het handige, kleine formaat en de lage prijs bleven echter ongewijzigd. Per dag zijn er negen pagina's leesplezier over de inhoud van 43 televisiezenders.
De vernieuwing wordt ondersteund met een door Global Communication bedachte campagne die de verrijkte inhoud afzet tegen de miniprijs. De campagne krijgt afleidingen in print en op radio en televisie. Télé Pocket heeft een wekelijke betaalde verspreiding van 24.086 exemplaren, goed voor een bereik 186.400 personen (bron: CIM).
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]