Families heb je vandaag in alle vormen en maten: groot, klein, jong of oud. Daarom lanceert Telenet een WIGO voor iedereen. Zo blijft WIGO 100% familyproof door élk soort gezin te laten profiteren van het gemak van een all-in. TBWA laat in de lanceringscampagne de veelheid aan ‘nieuwe’ soorten families zien en toont dat ook kleinere gezinnen nood hebben aan een all-in. Zo zien we in de TV-spot dat de instapuppy’s écht niet hoeven onder te doen voor de babyspammers. Dat de tinderende singles zich eindelijk helemaal kunnen laten gaan. En dat de gescheiden gezinnen dan weer dolgelukkig zijn dat ze dankzij WIGO élke dag zorgeloos een slaapwelkusje op afstand kunnen geven.
Online en op radio blijft TBWA spelen met de tegenstellingen tussen grote en kleine gezinnen, jonge en oude families, gescheiden of niet. Dit zorgt ervoor dat we uiteindelijk vooral één ding onthouden: families zijn allemaal anders, maar WIGO is er nu voor elk in het bijzonder.
CREDITS
Campaign Title: Telenet – WIGO NU VOOR IEDEREEN
Creative Director: Jan Macken
Creative Team: Regine Smetz – Marie-Laure Cliquennois
Radio Copy : Regine Smetz – Ruben Depraetere
Strategy : Bert Denis – Stephanie Vercruysse – Janne Scheepmans
Account Team: Nicolas De Bauw, Hans Michiels, Ellen Van Praet
Design: Christophe Liekens
Client: Nathalie Rahbani, Inge Debremaeker, Maartje Berben, Katrijn Hufschmitt
Production Company : MAKE
Head of production : Mieke Vandewalle
Tv Producer : Cindy De Mooter
Director : Jeroen Mol
Producer : Geert De Wachter
DOP : Piet Deyaert
Post-production : MAKE
Post-Producer : Katrien Van Den Brande
Post-producer social: Lieselot Ral
Radio Producer : Katrien Van Den Brande
Online: Enzo Piccinato
Offline : Maarten Janssens
Grading : Joost Van Kerckhove
Sound : Gwenn Nicolay