Telenet en TBWA laten Alex Agnew helemaal zichzelf zijn

Crea / News

Als de Genghis Khan van de comedy - Alex Agnew (zijn woorden) naar Play van Telenet komt, dan kan je niet anders dan de half man, half god dit heugelijk nieuws zelf te laten aankondigen. Daarom bedachten TBWA en Play een campagne waar Alex de goedkeuring voor gaf, op voorwaarde dat hij helemaal zichzelf kon zijn.

Het heeft hem dus niet te veel moeite gekost, hij kreeg volledige artistieke vrijheid en het kon hem geen f*ck schelen of Telenet meer abonnementen verkochten of niet. Het resultaat is dan ook een reeks tv-,radio- en social media spots waarin de comedy god der lage landen zich volledig laat gaan.

Credits
Brand: Telenet Play
Client: Isabelle Maselis & Marilyn Debisschop
Agency: TBWA
Executive Creative Director: Jeroen Bostoen
Creative Director: Willem Van den Hoof
Creative team: Ruben De Praetere & Yves Van Hacht
Creative: Vital Schippers
Social creative: Charlotte Mulders & Anke Verhaegen
Account team: Max Fauconnier & Lauren Vandendriessche
Producer: MAKE – Lieselot Ral & Elien De Brouwer
Director: Adriaan Van den Hoof
Camera: Dennis Blarinckx  
Radio Production: MAKE - Veerle Van Melkebeke
Sound Engineer: MAKE – Jan Pollet & Gwen Nicolay
Post production: MAKE – Katrien Van den Brande
Editing: Nabil El Hajjouti
Grading & Online: Xavier Pouleur
Digital production: MAKE
Media Agentschap: PHD