Telenet en TBWA tonen de kracht van technologie met live data

Crea / News

Als Telenet in één ding gelooft, dan is het wel de positieve kracht van technologie. “En dat geloof is zo groot omdat we geloven in mensen. Omdat we zien welke geweldige dingen mensen elke dag doen met technologie. En hoeveel! Al die dingen samen, zorgen ervoor dat we er met z’n allen op vooruitgaan,” klinkt het daar.

Om dat geloof kracht bij te zetten, barst de nieuwe campagne van Telenet en TBWA van de cijfers. Live data van over het hele land, die in real time tonen hoe elke kleine daad voor grootse veranderingen zorgt. Een ongelofelijke realisatie.

Technologie is maar technologie, tot we er samen mee vooruitgaan

191.226 Fitbit-gebruikers checken elke dag hoe fit ze zijn. En zo gaat onze algemene gezondheid erop vooruit. 36.746 gamende ingenieurtjes bouwen elke dag virtuele steden en bouwen zo aan hun talenten. 5215 mensen pakken dagelijks een Lime-step en pakken zo samen de mobiliteit aan. 11.234 ondernemers brachten hun etalage online. En hielden zo de economie draaiende.

Klaar voor morgen, met het internet van nu

Het zijn maar een paar van de ontelbare voorbeelden waarin technologie een prachtige bijrol speelt. “Voor die technologie zorgt Telenet met veel plezier. Zoals het strafste internet, waarmee je overal snel en veilig online bent. En waarbij je ook meteen geholpen wordt als dat nodig is. Zo ben je helemaal klaar voor de wereld van morgen.” 

De campagne vol straffe cijfers zal je de komende weken tegenkomen op (digitale) OOH, social media en display advertising. Met lokaal ook zeer gerichte en herkenbare uitwerkingen in Oostende, Sint-Niklaas, Mechelen, Hasselt & Kortrijk. 

Credits

Client: Telenet 
Client contacts: Inge Debremaeker, Maartje Berben, Marie Goossens
Agency: TBWA 
Creative Director: Jan Macken
Lead Creatives: Thomas Driesen, David Maertens
Creatives: Anke Verhaegen, Olaf Meuleman, Geert Feytons , Philip De Cock, Wouter Pardaens, Alexander Daems
Copy: Ann Vanminsel, Arnaud Bouclier, Regine Smetz, Steven Janssens, Manu De Wit
Account Team: Max Fauconnier, Hans Michiels, Lauren Vandendriessche, Thijs Muësen

Post-Production Company: MAKE
Post-producer: Katrien van den Brande, Katrien de Craecker  
Design: Christophe Liekens, Maarten Vranken
DTP: Lea Leborgne, Axel Nedee, Christine Lips,  Danny Jacquemin
Digital: Stijn Punie