Telenet en TBWA tonen het leven zoals het is: creatief met lockdown

Crea / News

Dat ons leventje fameus overhoop gegooid wordt door de lockdown, da’s op zich niet verwonderlijk. Maar kijk, Vlaanderen begint stilaan zijn draai te vinden. Iedereen weliswaar op zijn manier. Zo springen we meer dan ooit creatief om met social distancing. We houden op een verrassende manier onze business draaiend. We brengen de buitenlucht vindingrijk naar binnen. En we vullen deze zee van tijd in met quality time in de plaats van wasted time.

Dat technologie daarbij een cruciale rol speelt toonde TBWA in haar eerste lockdownfilm voor Telenet. Nu gaat numero duo op antenne, een waardige opvolger die de mindset van de afgelopen dagen op een hartverwarmende en hoopvolle manier in beeld brengt. Ook deze film werd volledig vanuit een lockdown bedacht en gedraaid. En levert het platform telenetsamenerdoor.be een boel extra tips & tricks op die zowel particulieren als ondernemers inspireren en helpen.

Via dat platform telenetsamenerdoor.be  gebeuren ook nog andere dingen. Telenet geeft bijvoorbeeld 10 persoonlijke webcam portretsessies weg met Jef Boes. Vanaf 27 april tot 3 mei kan jij het verhaal achter jouw lockdown-held delen op de Instagram en Facebook pagina’s van Telenet. Zo nomineer je hen voor een fotoshoot op afstand, en inspireer je meteen je mede-Brusselaars. Jef Boes fotografeerde in kader van #SamenErdoor al enkele (bekende) Brusselaars. Naast de komiek Fred Jannin werden ook de eigenaars van de iconische bar L’Archiduc geportretteerd. Het beeld van Nathalie en Jean-Louis Hennart kan je spotten op een affiche tegenover hun zaak in Dansaert. De andere portretten focussen op Brusselaars uit verschillende gemeenschappen en wijken, met elk hun eigen lockdown verhaal. Je kan de portretten ook bekijken op de Instagram van Jef Boes (@jefboes).

Credits

Agency: TBWA\Belgium

Client: Telenet