Telenet Group Holding NV maakt vandaag haar resultaten bekend voor het volledige jaar 2016. En dit zijn de belangrijkste punten in een notendop…
- Eind juni 2016 lanceerde Telenet succesvol haar eerste geconvergeerde all-in-one product ‘WIGO’. Op 31 december 2016 telde ‘WIGO’ al 150.000 abonnees.
- De integratie van BASE ligt goed op schema met iets meer dan 500 macrosites die zijn geüpgraded naar de nieuwste technologieën en bijna 38.000 MVNO-klanten die naar haar eigen verworven netwerk zijn gemigreerd tegen eind januari 2017, wat Telenet op schema houdt de €220,0 miljoen aan synergieën tegen 2020 te realiseren.
- Telenet kende in kwartaal 4 van 2016 een solide nettogroei van het aantal telefonieabonnees met een postpaidabonnement (+33.100) tot iets meer dan 2,1 miljoen postpaid-klanten.
- De telecomoperator kende in 2016 bedrijfsopbrengsten van €2.429,1 miljoen, een stijging met 33% j-o-j op gerapporteerde basis.
- Het nettoresultaat bedroeg €41,6 miljoen in 2016, wat 76% minder is dan de €175,7 miljoen in 2015.
- Ongunstige regelgevende effecten en een structurele druk op ons prepaidsegment zullen in 2017 een impact hebben op de groei van haar bedrijfsopbrengsten.
- De raad van bestuur heeft een aandeleninkoopprogramma van €60,0 miljoen met een looptijd over de komende zes maanden goedgekeurd, dat vandaag al is ingegaan.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]