Telenet gaat zijn sponsorcontract van het veldritteam Telenet-Baloise niet verlengen wanneer dit afloopt eind 2020. Het bedrijf zal wel blijven investeren in uitzendrechten van veldrijden, onder andere de UCI Wereldbeker en Superprestige.
“Meer dan 10 jaar zullen we een veldritploeg gesteund hebben en dat was een fantastische sportieve ervaring. Samen beleefden we mooie hoogtepunten zoals de twee wereldtitels van Zdenek Stybar, of meer recent de overwinning van Toon Aerts op het Belgisch Kampioenschap vorig seizoen. We investeerden in heel wat jong talent dat doorgroeide naar de top van de wielersport. Denk maar aan Wout Van Aert of Zdenek Stybar. In 2016 namen Sven Nys en Bob Verbeeck de ploeg over, waardoor we weten dat we het team in goeie handen achter laten. De ploeg zette grote stappen in de professionalisering van de aanpak en geldt nu als één van de modernste teams in het circuit,” zegt Jeroen Bronselaer, verantwoordelijke marketing bij Telenet.
“We hebben echter besloten de samenwerking met de Telenet Baloise Lions na 2020 niet meer te verlengen wanneer ons contract afloopt. Voor de ploeg bleek dit ook een goed moment om hun sponsorstrategie te herzien. We blijven verder investeren in uitzendrechten van veldrijden met onder andere de UCI Wereldbeker. We zullen ook steeds kijken naar de beste manieren om zo veel mogelijk sport en sportomkadering tot bij onze klanten te brengen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]