Vandaag lost Telenet een korte teaser van een videoclip. Het is een voorsmaakje voor een volwaardige videoclip die maandagavond 18 februari tijdens een première-evenement onthuld wordt. De clip ondersteunt de lancering van YUGO, het nieuwe product van Telenet op maat gemaakt van millenials en digital savvies.
De videoclip is een ode aan moderne internetcultuur, popcultuur en entertainment. Vlaamse influencers Average Rob, Florence Windey, Hakim Chatar en Saïd Boumazoughe werkten hier aan mee. De Deense Nadia Marquard Otzen regisseerde de clip. Zij schreef in het verleden meerdere Grammy-nominations achter haar naam met werk voor onder andere Emeli Sandé en Years&Years.
YUGO videoclip - teaser from Telenet Press on Vimeo.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]