De consumptie van televisie op andere schermen neemt gestaag toe, vooral dan op tablet. Toch kijkt nog steeds 94% van de mensen op traditionele wijze naar de buis. Het "main screen" ondergaat de concurrentie namelijk niet lijdzaam maar leert bij en vindt zichzelf telkens weer opnieuw uit. De strategieën die daarbij worden aangewend,zorgen dat het zecond screen steeds meer ten dienste staat van televisie. Hoe? Door meer programma's op alle toestellen aan te bieden, door de schermen aan elkaar te linken, door interactiviteit aan te moedigen via de sociale netwerken, door complementair te zijn met apps... Kortom, televisie biedt de kijker tegenwoordig een nieuwe beleving.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]