Televisie op alle schermen

De consumptie van televisie op andere schermen neemt gestaag toe, vooral dan op tablet. Toch kijkt nog steeds 94% van de mensen op traditionele wijze naar de buis. Het "main screen" ondergaat de concurrentie namelijk niet lijdzaam maar leert bij en vindt zichzelf telkens weer opnieuw uit. De strategieën die daarbij worden aangewend,zorgen dat het zecond screen steeds meer ten dienste staat van televisie. Hoe? Door meer programma's op alle toestellen aan te bieden, door de schermen aan elkaar te linken, door interactiviteit aan te moedigen via de sociale netwerken, door complementair te zijn met apps... Kortom, televisie biedt de kijker tegenwoordig een nieuwe beleving.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]