Clear Channel duikt het hart in van de Belgische Ardennen met een out-of-home campagne voor Bru. De Bru-fles, vanaf de top 8 meter hoog, verschijnt in alle eenvoud op de More O’Ferrall reclameborden, op strategische locaties in Brussel (Generaal Jacqueslaan en Industrielaan). Het Parelende Water onthult een beeld in lijn met zijn boodschap, volledig verfijnd, voorzien van een 2D cut-out van zijn fles. De campagne is eveneens zichtbaar op de 16m² en 36m² borden in de stedelijke centra en in de grote Belgische steden, en op de vier I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère et Charles Quint).
Met deze campagne maakt Bru een echte terugkeer naar zijn roots.“De keuze voor out-of-home sprak voor zich! Het is trouwens met dit medium dat de reclamecampagnes van Bru meerdere keren beloond werden, onder andere met de prestigieuze Grand Effie Award. Naast zijn onmiskenbare visuele impact wekt het grote formaat een krachtige emotie op bij de consumenten,” legt Charlotte Giroud uit, senior brand manager van Bru.
De actie vindt plaats van 22 april tot 6 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Spadel, Happiness, Space, Outsight en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]