Terug naar school met What’s in a name?

Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van het Stedelijk Onderwijs Gent de agenda’s van het basis- en secundair onderwijs van A tot Z ontwerpen. Voor de lagere school werd ook een beestige mascotte geïntroduceerd: Gino de dino. Hij is de belichaming van de waarden die het Stedelijk Onderwijs wenst uit te dragen: creativiteit & innovatie, duurzaamheid, diversiteit, maximale kansen en een participatieve cultuur. Tegelijk werd voor de Gentse kinderen een reeks educatieve spellen geconcipieerd en vormgegeven met de dino als ‘leermeester’.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]