Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van het Stedelijk Onderwijs Gent de agenda’s van het basis- en secundair onderwijs van A tot Z ontwerpen. Voor de lagere school werd ook een beestige mascotte geïntroduceerd: Gino de dino. Hij is de belichaming van de waarden die het Stedelijk Onderwijs wenst uit te dragen: creativiteit & innovatie, duurzaamheid, diversiteit, maximale kansen en een participatieve cultuur. Tegelijk werd voor de Gentse kinderen een reeks educatieve spellen geconcipieerd en vormgegeven met de dino als ‘leermeester’.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]