Communicatiecollectief What’s in a name? mocht in opdracht van het Stedelijk Onderwijs Gent de agenda’s van het basis- en secundair onderwijs van A tot Z ontwerpen. Voor de lagere school werd ook een beestige mascotte geïntroduceerd: Gino de dino. Hij is de belichaming van de waarden die het Stedelijk Onderwijs wenst uit te dragen: creativiteit & innovatie, duurzaamheid, diversiteit, maximale kansen en een participatieve cultuur. Tegelijk werd voor de Gentse kinderen een reeks educatieve spellen geconcipieerd en vormgegeven met de dino als ‘leermeester’.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]