Test eens een MINI in een cartoon

Alleen al door zijn ver doorgedreven personalisering profileert MINI zich als een uniek automerk. Dat zet Despensa in Spanje extra in de verf met een originele campagne via Instagram. Op de Spaanse Instagram-account kunnen fans eerst een model en daarna zijn diverse opties kiezen. Op basis van de keuzes maken de fans vervolgens een testrit in cartooneske video's. Met de campagne verrijkt MINI de gebruikerservaring met humoristische, relativerende tongue-in-cheek verhaaltjes.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]