Test eens een MINI in een cartoon

Alleen al door zijn ver doorgedreven personalisering profileert MINI zich als een uniek automerk. Dat zet Despensa in Spanje extra in de verf met een originele campagne via Instagram. Op de Spaanse Instagram-account kunnen fans eerst een model en daarna zijn diverse opties kiezen. Op basis van de keuzes maken de fans vervolgens een testrit in cartooneske video's. Met de campagne verrijkt MINI de gebruikerservaring met humoristische, relativerende tongue-in-cheek verhaaltjes.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]