Thalys wil zich meer dan ooit doen gelden als de trein van alle Europeanen in haar nieuwe campagne ‘Europa opnieuw verbinden, reis na reis’. De campagne wordt gecoördineerd door reclamebureau DDB Paris en wordt op maandag 12
oktober uitgerold in België, Duitsland, Frankrijk en Nederland via stedelijke, digitale en sociale media.
Met een treinaanbod dat sinds 1 oktober beperkt is tot 40% van zijn capaciteit en in een ongekende gezondheidscrisis, wil de spoorwegmaatschappij met deze campagne benadrukken dat ze niet alleen Europeanen wil verbinden, maar daarnaast ook bijdraagt aan de economische, culturele en sociale ontwikkeling van Europa.
Bepaalde reizen, zoals zakenreizen, zijn nog steeds mogelijk tussen de verschillende bestemmingen. Thalys onderlijnt daarom opnieuw de basis van haar identiteit en multiculturele wortels: vier nationaliteiten, vier talen, vier landen die een service bieden aan Europeanen die steeds in beweging zijn – of ze nu kamergenoten, studenten, ondernemers of kunstenaars zijn.
“Naast een efficiënte en snelle treinverbinding is Thalys de trein voor Europeanen; een verbinding die het leven in Europa in beweging houdt. We zijn ervan overtuigd dat we in deze crisisperiode een speciale rol spelen: Europa kunnen blijven verbinden en bijdragen aan de economische, culturele en sociale ontwikkeling van de landen die we passeren,” zegt Bertrand Gosselin, CEO van Thalys.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]