Thalys en DDB Paris willen Europa opnieuw verbinden, reis na reis

Thalys wil zich meer dan ooit doen gelden als de trein van alle Europeanen in haar nieuwe campagne ‘Europa opnieuw verbinden, reis na reis’. De campagne wordt gecoördineerd door reclamebureau DDB Paris en wordt op maandag 12
oktober uitgerold in België, Duitsland, Frankrijk en Nederland via stedelijke, digitale en sociale media.
Met een treinaanbod dat sinds 1 oktober beperkt is tot 40% van zijn capaciteit en in een ongekende gezondheidscrisis, wil de spoorwegmaatschappij met deze campagne benadrukken dat ze niet alleen Europeanen wil verbinden, maar daarnaast ook bijdraagt aan de economische, culturele en sociale ontwikkeling van Europa.
Bepaalde reizen, zoals zakenreizen, zijn nog steeds mogelijk tussen de verschillende bestemmingen. Thalys onderlijnt daarom opnieuw de basis van haar identiteit en multiculturele wortels: vier nationaliteiten, vier talen, vier landen die een service bieden aan Europeanen die steeds in beweging zijn – of ze nu kamergenoten, studenten, ondernemers of kunstenaars zijn.
“Naast een efficiënte en snelle treinverbinding is Thalys de trein voor Europeanen; een verbinding die het leven in Europa in beweging houdt. We zijn ervan overtuigd dat we in deze crisisperiode een speciale rol spelen: Europa kunnen blijven verbinden en bijdragen aan de economische, culturele en sociale ontwikkeling van de landen die we passeren,” zegt Bertrand Gosselin, CEO van Thalys.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]