Thalys redt Kerst met Rosapark en Thinkntalk

Een kerstcadeau dat een schot in de roos is? Thalys heeft een voorstel: gedurende de feesten kost een ticket naar Parijs slechts 25 €. Doe dit jaar dus geen moeite om de oude kerstlampjes weer boven te halen, de lichtstad biedt er jou duizenden fonkelnieuwe voor geen geld. “Thalys redt Kerstmis” is een Europese radiocampagne van het Parijse Rosapark die in Brussel werd gerealiseerd door Studio THINKNTALK. Een strategische en taalgerichte keuze vermits de radiospots lopen in drietalig België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Brussel was de ideale uitvalsbasis voor alle native speakers.
Credits:
Client: Thalys
Agency: Rosapark
Studio: THINKNTALK
Head of communication : Laetitia Deville
Communication officers : David Schoffers, Pauline Rémond, Barbara Bruynooghe, Bettina Rambow
Accounts : Jean-Patrick Chiquiar, Jean-François Sacco, Gilles Fichteberg Executive Creative Head : Jean-François Sacco
Creation and copy : Chloé Lefour
Account Manager : Delphine Drutel, Soraya Cottin, Camille Hemet
Sound Producers : Tanita Manie (FR) - Koen Bayens (NL – DE)
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]