Een kerstcadeau dat een schot in de roos is? Thalys heeft een voorstel: gedurende de feesten kost een ticket naar Parijs slechts 25 €. Doe dit jaar dus geen moeite om de oude kerstlampjes weer boven te halen, de lichtstad biedt er jou duizenden fonkelnieuwe voor geen geld. “Thalys redt Kerstmis” is een Europese radiocampagne van het Parijse Rosapark die in Brussel werd gerealiseerd door Studio THINKNTALK. Een strategische en taalgerichte keuze vermits de radiospots lopen in drietalig België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Brussel was de ideale uitvalsbasis voor alle native speakers.
Credits:
Client: Thalys
Agency: Rosapark
Studio: THINKNTALK
Head of communication : Laetitia Deville
Communication officers : David Schoffers, Pauline Rémond, Barbara Bruynooghe, Bettina Rambow
Accounts : Jean-Patrick Chiquiar, Jean-François Sacco, Gilles Fichteberg Executive Creative Head : Jean-François Sacco
Creation and copy : Chloé Lefour
Account Manager : Delphine Drutel, Soraya Cottin, Camille Hemet
Sound Producers : Tanita Manie (FR) - Koen Bayens (NL – DE)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]