
Nu The Body Shop haar veertigste verjaardag viert, maakt ze een nieuwe global Corporate Social Responsibility-strategie bekend die het fundament gaat vormen van alle uitvoerende aspecten binnen het bedrijf. Met het nieuwe Commitment wordt The Body Shops voortrekkersrol in ethische bedrijfsvoering bevestigd en wordt richting gegeven aan de volgende ontwikkelingsfase van het bedrijf.
Het Commitment, opgesteld om The Body Shop te steunen in haar streven ‘s werelds meest ethisch verantwoorde en duurzame bedrijf te worden, is een uitgebreid programma dat uit activiteiten en meetbare doelen wereldwijd bestaat, die alle aspecten van het bedrijf raken en tegen 2020 zouden moeten zijn gerealiseerd. "The Body Shop is er altijd van overtuigd geweest dat zaken doen goede veranderingen in gang kan zetten. Het nieuwe Commitment, Enrich Not Exploit (it’s in our hands) genaamd, omvat alle ethische principes die veertig jaar geleden het moedige uitgangspunt van The Body Shop vormden," zo luidt het.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





