Met zijn jaarlijkse The Book wil Creative Belgium de creatieve industrie en de volgende generatie creatieven inspireren en stimuleren om te blijven werken aan een betere toekomst voor merken. Maar, natuurlijk kon niemand voorspellen dat 2020 een paradigmaverschuiving zou worden voor de geschiedenisboeken. Een jaar dat ons dwong om innovatieve manieren van communiceren en werken te bedenken.
“Dit jaar 2020 is een bewijs van een buitengewoon jaar vol buitengewoon hard werken en creativiteit,” klinkt het bij Creative Belgium. “We zijn er dan ook trots op dat we alle winnaars en shortlists kunnen tonen als de sterren die ze zijn. Tijd om de bladzijde om te draaien en uit te kijken naar een stralende toekomst.”
The Book 2020 is (voor niet-leden) verkrijgbaar voor de prijs van €29,99.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]