The Brewers of Europe, de koepel die een stem geeft aan 29 nationale brouwersassociaties en meer dan 6500 brouwers in Europa, verkoos na een pitch begeleid door Pitchpoint om voortaan uit het vaatje van Prophets te tappen.
Deze keuze kadert in hun ambitie om van een PR/PA-aanpak te evolueren naar een verfrissende, meer geïntegreerde communicatie. Jan de Grave, communications director: "Prophets heeft alle ingrediënten in huis om samen met ons een volgende stap te zetten in de manier waarop we het positieve verhaal van bier in Europa kunnen uitdragen. Ze voelen daarbij fijn de maatschappelijke tendenzen aan, die nauw verweven zijn met onze thema’s zoals transparantie, verantwoorde consumptie, gezondheid en maatschappelijk belang."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]