Terwijl plastiek in het middelpunt van de belangstelling staat, heeft de internationale groep Sphere - al meer dan veertig jaar pionier in de sector van huishoudverpakkingen in milieuvriendelijke materialen - beroep gedaan op The Crew Communication, meer bepaald om haar imago bij het grote publiek en al haar stakeholders te herontwerpen.
Vanaf nu, dankzij hun nieuwe site die een echte betrokkenheid en sterke positie weerspiegelt, toont Sphere aan dat niet alle kunststoffen gelijk zijn en dat ze mikken op de leiderspositie op het vlak van innovatie in de wereld van verantwoorde verpakkingen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]