The Crew vertrouwt eerder op Wondercar

De samenwerking tussen Wondercar en The Crew krijgt nog steviger vorm met een nieuwe awareness-campagne. Het Belgische carrosserienetwerk, actief in het herstellen van alle soorten schade aan voertuigen, biedt een dienst om echt op te vertrouwen. De lijn volgend van snelheid, vertrouwdheid en technologische efficiëntie die kenmerkend is voor Wondercar, heeft het communicatiebureau twee films ontwikkeld: "Een ongeluk? Vertrouw eerder op Wondercar!"
Beide dramatiseren op een eenvoudige en speelse manier een parallel die voor veel gezinnen zeer herkenbaar is. Beschadigd kinderspeelgoed wordt vaak door ouders gerepareerd met wat plakband of een pleister, zodat de kleintjes snel kunnen verder spelen. Maar wat als de auto van de ouders beschadigd wordt? Voor de kinderen lijkt de oplossing dan eenvoudig... maar voor dit soort ongelukken bestaat er iets beters!
De campagne, gefilmd door Double Double en gecreëerd door The Crew, wordt verspreid via een ruime social media campagne.
Credits
Client: Wondercar
Contact: Géraldine Favresse / Arno Philips
Strategic Planner: Damien Walckiers
Creative: Delfina Veron Chavanne
Project Manager: Ingrid Bedoyan
Campaign Manager: Rik Peetermans
Production: Valentine de Wouters / Laurent Stine
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]