The Crew vertrouwt eerder op Wondercar
De samenwerking tussen Wondercar en The Crew krijgt nog steviger vorm met een nieuwe awareness-campagne. Het Belgische carrosserienetwerk, actief in het herstellen van alle soorten schade aan voertuigen, biedt een dienst om echt op te vertrouwen. De lijn volgend van snelheid, vertrouwdheid en technologische efficiëntie die kenmerkend is voor Wondercar, heeft het communicatiebureau twee films ontwikkeld: "Een ongeluk? Vertrouw eerder op Wondercar!"
Beide dramatiseren op een eenvoudige en speelse manier een parallel die voor veel gezinnen zeer herkenbaar is. Beschadigd kinderspeelgoed wordt vaak door ouders gerepareerd met wat plakband of een pleister, zodat de kleintjes snel kunnen verder spelen. Maar wat als de auto van de ouders beschadigd wordt? Voor de kinderen lijkt de oplossing dan eenvoudig... maar voor dit soort ongelukken bestaat er iets beters!
De campagne, gefilmd door Double Double en gecreëerd door The Crew, wordt verspreid via een ruime social media campagne.
Credits
Client: Wondercar
Contact: Géraldine Favresse / Arno Philips
Strategic Planner: Damien Walckiers
Creative: Delfina Veron Chavanne
Project Manager: Ingrid Bedoyan
Campaign Manager: Rik Peetermans
Production: Valentine de Wouters / Laurent Stine
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]